Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 27, 2010

hari yg busy....

hari yg bzi ..buat order dari tuk emak yat dari JB.... utk di bawa balik ke JB nie tentu makcik dlm perjalan ke JB..ape pun terima kasih atas tempahan ..k....mengimbau kenangan lalu masa tengah belaja dulu ikut Yat balik JB tu yg kenal dengan mak YAt yang peramah...orang nye simple tetapi tidak kedekut ilmu...kek yg di tempah hari ini special request.. resepi kek yg di bagi kat aku kire-kire 18 tahun yg lalu..nasib aku masih simpan resepinye..hahhahahha... topingnyer fresh cream..layer with blueberry filling.. gambar hahhah... dia nak gambar kete sebab cucunyer suka kete..so aku pun try le buat ini kire first time aku buat gambar kete gunakan fresh creammm...sebab fresh cream susah sikit...cepat melting....ape alhamdullillah... gamabr kete nie tak le secantik org-org yg dah pro dan sifu-sifu di luar san..tapi aku happy percubaan pertama ini...

selain tu dia order juge cc untuk cucunyer... lain... so aku buat kan gambar clown..and gambar pompuan dan lelaki seperti yg di minta....he....kalau ada kesempatan aku tempek kan gambarnyer....

No comments: