Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 20, 2010

Hobi aku selain membuat kek... jeng..jeng...

Inilah  aku sekiranya........ tiada tempahan yang hendak di bereskan... sehari dua ini aku tak berapa sehat untuk mengambil tempahan.. ..gigi ku sakit..semalam sayang menemani aku ke klinik utk buat minor operation kat gigi ku yg bongsu nie... wow brani sungguh saja lagak aku melangkah ke klinik..pada petang semalam hahhaha...setelah nombor aku di panggil aku dengan tersenyum pada kakak yg di sebelah terus melangkah masuk ke bilik rawatan.. hai mam sapa doktor tu ceh aku pun balas gak sapanye.. setelah berbincang dia kata ok puan kite proceed dgn operation hari nie..ok aku membalas setelah di bius.. aku disuruh menunggu sebentar di luar... kemudian encik nurse tu panggil aku..so aku pun duduk le kat kerusi gigi tu..ape lagi..operasi berjalan... setelah 15 minit berlalu masih lagi belum dpt keluarkan si bongsu nie... aduh dengilnyer dia.. doktor membius sekali lagi gusi aku... grrreeerrr......eeeiinggg bunyi mesin gerudi tu mak ai... akhirnye terkeluar jugak sibongsu nie tapi ada pulak akarnye yg tertinggal si doktor tu mcm tak puas hati..di korek lah pulak adoi sakitnyer dia bius sekali lagi akhirnye akarnye dpt dikeluarkan..aku ingat oklah mcm biase je bila balik dah ok..tapi...semuanye meleset sama sekali... sakit GILER bila bius tu dah nak abis....tobat aku tak nak cabut gigi lagi rasenyer... sehingga sekarang nie aku masih tak boleh bercakap dengan jelas sebab mulut tak leh bukak luas-luas sedang kan mulut aku nie BECOK suka berkata-kata..so 2-3 hari ini aku kena menulis untuk meluahkan keluh kesah sebab TAK DAPAT BERCAKAP DENGAN JELAS ORG TAK FAHAMMM..uwah..uwah rasanyer sakit.... so nasib baik  order cake yg terdekat pada hari sabtu nie..aku harap aku dah sihat... untuk mula membakar... yeahhh...dan sehat utk mulut ku yang becok menyapa sapa saja yang tersenyum pada aku..hahah..tapi bukanyer aku mental..jangan salah faham... ok ...

No comments: