Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 25, 2010

Salam 15 Ramadhan...

Hari ini dah 15 ramadhan kite berpuasa..tak lame lagi berebut-rebut pula kita nak menyiapkan kueh raya, langsir raya ... semua le baju raya... Aku..hi..hi..bulan puasa pun alhamdulillah masih rami yang menempah kek hari jadi utk anak-anak mereka... cuma aku tak menang tangan nak upload gambar di sini..sebab kesuntukan waktu maklum le... nak masak tuk berbuka puasa, pastu terawih dan menyiapkan anak kecil yang comel nie yang dah berpuasa... dengan melayan kerenahnyer ketika berbuka dan bersahur...

Lagi 2 hari pulak asben ku akan terbang ke amsterdam untuk jangka waktu yang lama bagi aku .. Insyallah sehari sebelum syawal mejelma baru dia pulang ke malaysia..so aku sebuk menyiapkan makanan mcm mcm keperluan untuknya ketika kesana nanti.. bukan tak biasa...cuba kali nie dalam bualan puasa... kat sana perut org melayu mana tahan makan makanan org putih nie... lagilah di bulan ramadhan nie.... asben aku agak cerewet orgnyer... dalam memilih makanan... berbeza ngan aku semua aku belasah janji yang halal....

Jadi dalam kesempatan yang tak seberape nie aku jengah juga melihat blog ku ini yang dah lama tak berupdate... hi... insyallah nanti selepas raya aku akan uruskan semua pekerjaan yang tertangguh..gambar-gambar dan juga ucapan terima kasih buat mereka yang menempah kek dengan ku... alhamdulillah terima kasih atas sokongan kalian..tanpa ada semua siapalah AKU Yang KERDIL ini didalam bidang perniagaan online cake ini.....terima kasih...

No comments: