Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 30, 2011

Kek Marble Sebagai Cenderahati

Salam ceria dan salam December buat semua pembaca...november begitu pantas meninggalkan kita aku pun turut sama terkecoh kecoh menyiapkan order dengan keadaan kesihatan yg terganggu alhamdulillah aku dapat juga menyiapkan tempahan syukur kepada allah kerana memberi aku kekuatan utk menyiapkan semua tempahan yang lepas.

Pengajaran buat aku jangan memakan sesuatu yg aku tak pernah makan... aduhai akibat penangan belangkas aku terpaksa membatalkan order dari cikgu anita dari shah alam. Mujur dia sangat memahami keadaan aku ketika itu...camne nak buat kek sedangkan aku tersadai kesakitan di SKSMC Klang ...masuk 11 botol air akibat terkena jangkitan kuman didalam darah yg menyebabkan aku muntah muntah dan sakit perut... huh... sampai bila pun akan ku inggat jgn sekali menjamah itu benda ooooooo..... he..he.. aku tersenyum bila membayang kan keadaan aku ketika itu dah tak tahu nak cakap ape lagi dah....

Ape pun teima kasih pada hazima dan azika dan sarina yang menempah kek marble pada minggu lepas ..thanx ... daun keladi lain kali order lagi ya...: )





No comments: