Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 12, 2012

Tempahan Untuk Bulan Disember

Salam ceria buat semua pembaca. Maaf kiranya sudah terlalu lama tidak meng up-date info diblog ini. Kekangan masa dan kesihatan yang tidak mengizinkan. Alhamdulillah semua tempahan dapat disiapkan dan terima kasih atas kepercayaan dan sambutan anda terhadap diri ini. Sekali lagi terima kasih. Maaf andai saya tidak dapat mengambil tempahan anda bukan kerana apa-apa cuma tidak betah tangan ini untuk merealisasikan harapan anda memandangkan tempahan yg terlalu singkat. Kerana saya TIDAK membuat kek secara banyak dan bekukan. Setiap kek yg di tempah adalah fresh. Oleh itu tempahan hendaklah dibuat 48 jam sebelum tarikh pengambilan. Harap maklum. 

Bagi tempahan bulan November - Disember 2012 masih diterima. Manakala untuk bulan Okt 2012 mengikut kekosongan yang ada pada tarikh tersebut. 




Trend hari ini masih sama ramai yang masih menjadikan kek marble sebagai cenderahati untuk tetamu di majlis resepsi. Terdapat perbagai kek marble yang istemewa dari perbagai perasa yang boleh anda pilih dan gabungkan. Walaubagaimanapun untuk gabungan perisa hanya tempahan melebihi 500 ke atas boleh di lakukan. 







Untuk pertanyaan harga sila hubungi / sms - 016-240 4129 .

No comments: