Followers


About My Self

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 19, 2012

salam buat semua yg sudi singgah...

Salam buat semua yang sudi singgah  ke blog ku ini.. entahlah... di mana silapnya aku tak pasti.. kekalutan berperang antara masa , kek, keluarga, teman teman.. menyebabkan aku jarang dapat meluangkan masa mengupdate blog ini sekarang... sudah lama ku biarkan sepi ... namum minat aku tidak pernah pudar walau pun jarang mengup-date diblog aku masih terus menjalankan rutin harian seperti biasa.. tempahan kek masih berjalan seperti biasa cuma agak kurang dari yang biasa memandang kekalutan melayani anak-anak tika musim cuti ini menyebabkan banyak tempahan terpaksa ku tolak maaf ya teman-teman... Buat sahabat yg dah lama tak makan roti pun sering membebel menanya kenapa dah lama tak buat roti jawapan yg paling mudah MALAS hahhahahhaaa...sori ya insyallah datang nya 2013 akan dapat melenyapkan segala sedih dan gundah dibenak dijiwa aku... moga aku dapat kembali bangun meneruskan minat dan cita cita ini...ALLAh maha berkuasa insyallah .... insyallah...





Tempahan masih lagi beroperasi seperti pada tahun 2013.. setelah lama berehat..insyallah moga aku dapat bersama rakan rakan yang lain mengaplikasikan minat seni pembuatan kek ..insyallah... doakan aku...


No comments: